dilluns, 16 de novembre del 2009

Natupark

Avui hem anat al Natupark, aquest parc el podem trobar al terme municipal de Cerdanyola del Vallés. És un jardí de cordes, concretament, el jardí de cordes més gran de tot l'Estat on hem pogut gaudir de tirolines, lianes, troncs oscil·lants, ponts de xarxes, etc.

A l'inici de l'activitat, els monitors ens van ensenyar a posar-nos els arnesos i ens els van ajustar a la nostra mida per a la nostra seguretat. Un cop els teníem tots posat vam anar al circuit de probes per a que ens ensenyés com havíem d'utilitzar els mosquetons i quines eren les normes bàsiques en aquelles alçades.

Un cop finalitzat el circuit de probes, el monitor ens va explicar que existien diversos circuits, els quals s'organitzaven en diferents colors, segons la seva dificultat. Nosaltres vam escollir el circuit de color taronja, el qual era el quart en l'escala de dificultat.

Vam començar el circuit per una liana, la qual era molt difícil, ja que no ens podíem llençar, sinó que només ens podíem agafar per que havíem de travessar d'un arbre a un altre per sobre d'una corda. Aquesta era la primera fase, darrera d'aquesta hi havien moltes més, les quals les vam realitzar per poder baixar de les alçades.

Crec que va ser una sortida interessant per a saber reconèixer i descobrir les pors i els límits de cadascú. He de dir que creia que era més poruga per a aquest tipus d'activitat, però la veritat es que hem vaig sorprendre a mi mateixa des del moment que vaig pujar fins que vaig baixar. He de reconèixer que havia moment difícils però que els vaig superar prou bé.
Aquesta sortida m'ha servit per a conèixer les meves possibilitats davant de dificultats tant físiques com cognitives.

He de dir que tornaré anar ja que no vaig tenir la possibilitat de fer tots els circuits que m'haguessin agradat i per aquest motiu intentaré retornar. Ja que la meva experiència ha estat molt positiva, aquí os deixo la pàgina web per a que pugueu obtenir informació de com arribar i que fer en aquest parc.

En el cas de que aneu, espero que os agradi tant com a mi i que m'expliqueu la vostra experiència.

Pel que he pogut veure, també han anat la Mercé i l'Elisa, així que podeu llegir les seves intervencions per tenir diferents punts de vista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada