dissabte, 31 d’octubre del 2009

Educació i vida quotidiana

En aquesta sessió de seminari van estar parlant sobre el llibre de Educació i vida quotidiana i els aspectes rellevants que explica o no l'autora en cada assaig.

Van anar comentant els capítols que havíem escollit cadascú nosaltres, i encara que algú coincidia amb una altre persona sobre el mateix tema, la veritat és que la majoria de nosaltres van escollir diferents assaigs per diferents qüestions que més tard vam explicar.

En aquesta sessió de seminari hem vaig adonar de les coses que no havia vist del llibre, les coses que no es poden llegir però que hi són presents. També vaig poder veure les diferents sensacions que havia creat el llibre entre els meus companys, i em vaig adonar de que tots havíem llegit el mateix llibre però que a cadascú de nosaltres ens havia causat una impressió diferent. Tot i això hem quedo amb un debat que va sorgir sobre la necessitat o no de respondre de manera immediata una pregunta d'un infant.
Es va crear un grup que es decantava per respondre les preguntes de manera immediata per a que els infants no estiguin confosos, i un altre grup que es decantava per oferir a l'infant la possibilitat de esbrinar-ho per ell sol la resposta a la seva pregunta, encara que trigués més temps.

Frase de la sessió: Les respostes apaguen les ganes de saber i la curiositat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada