divendres, 9 d’octubre del 2009

A qui entregaries un premi?


El dimarts al seminari la nostra tutora ens plantejar aquesta pregunta: A qui entregaries un premi?

Després de pensar una breu estona, tots nosaltres vam anar dient diferents persones a qui entregaríem un premi per diferents motius. Alguns a la nostre mare, per ser com és, altres a un amic per estar sempre al nostre costat, etc. Però una persona del nostre seminari va dir: "Doncs jo, entregaria un premi al col·lectiu de persones que treballen en aules hospitalàries amb infants que estan malalts", aquesta conversa va fer que tots nosaltres deixéssim de parlar per uns segons per pensar en aquells infants que no ho estaven passant gens bé, però la conversa no va acabar aquí sinó, que va desencadenar més idees que van anar sorgint i vam acabar parlant del personal que treballa en aquells hospitals com són: les infermeres, doctors i psicòlegs de les famílies amb infants amb infermetats terminals, va ser en aquell moment quan em vaig parar a pensar en el patiment d'aquells infants i de les seves famílies. A més em vaig adonar que no seria gens fàcil treballar, ja que no seria capaç de separar els sentiments de la feina amb la vida privada i me'ls emportaria a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada