dissabte, 7 de novembre del 2009

Procés d'aprenentatge

Des de que va començar la assignatura de gestió de la informació i TIC he pogut comprovar que he fet un canvi notable, sobretot en el Bloc.

Al principi no sabia que existia una pàgina on la gent podia penjar les seves coses personals i no només això, sinó que les podia compartir, comparar, comentar i analitzar amb la resta de bloggaires que hi ha per la blogosfera. A més no només he après a fer servir el bloc, sinó un munt de programes més que em serviran per a un futur proper i llunyà. Per exemple, el gimp, aquest programa el puc fer servir per retocar les fotografies dels meus treballs a la universitat o per modificar una fotografia, el dia de demà, en el moment que la vulgui ensenyar als meus alumnes.

Tots i cadascun dels programes em serveixen per a ser una mica més autònoma en l'àmbit informàtic ja que la manera en què aprenc a les classes i fora d'elles em fan avançar una mica més cada dia. El fet de que les classes no siguin tan magistrals, sinó classes on el mestre fa de guia, és positiu per a mi ja que fa que sigui part activa tant de les classes, com fora d'elles i això comporta un aprenentatge més ampli dels meus coneixements.

En aquesta assignatura no només he après a fer servir diversos programes, sinó que també he aprés valors, com compartir la informació, saber si es possible o no el fet d'agafar documents com imatges, música, vídeos, etc, no creure'm tot el que veig a Internet, entre d'altres. Però sobretot, he après a fer un bon de la informació, és a dir, a saber gestionar-la i organitzar-la per a saber comunicar-me tant de forma oral com escrita amb claredat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada