dimarts, 3 de novembre del 2009

La desconeguda Psicomotricitat

He estat mirant el bloc de la Mireia Santamaria i he vist una entrada molt interessant sobre la psicomotricitat, matèria en la que molts ens hem endinsat però de la que ens falta informació per a completar les nostres activitats amb els infants.

Desprès de llegir l'entrada de la Mireia, em vaig centrar en el cas que explica dels dos infants que es barallen per una joguina, i em vaig adonar que les activitats que els hi oferim als infants, de vegades, no són les correctes. O potser no els repartim el material de forma adequada, d'aquesta manera vaig trobar una pàgina sobre psicomotricitat de Jordi Roca i Font molt interessant on ens explica, a través d'activitats, vivències dels infants. A més, ens fa una mica més conscient de la seguretat que hem de tenir en les aules de psicomotricitat. I per últim ens ofereix una sèrie d'enllaços amb els que podem ampliar informació sobre la Psicomotricitat, del nostre territori i de altres països.

Mireu-vos la pàgina i els enllaços i ja hem direu que os ha semblat.

1 comentari:

  1. Hola Marta!
    Jo també estic molt interessada en el tema i de moment he trobat un bloc molt interessant sobre la psicomotricitat, posteriorment intentare informar sobre activitats relacionades amb cada etapa infantil, pots pasar-te pel meu bloc i mirart'ho espero que t'agradi un peto!

    ResponElimina