divendres, 11 de desembre del 2009

El meu Tucan

La Mercè a la classe de plàstica ens va dir que havíem de portar una fotografia d'un animal.

Jo vaig portar la fotografia d'un tuca ja que a part de que m'agraden molt, és un animal que està format pel color negre, però que alhora està fet de molt color ja que en el seu bec hi ha una barreja de molts colors per això és tan maco.

El dia que vam portar la fotografia a classe, la Mercè ens va dir que, en un full DINA3, havíem de dibuixar l'animal que havíem escollit, en el meu cas el tuca.

Van passar un parell de dies i vaig començar a dibuixar el tuca, vaig fer tres esborranys del dibuix i cap m'agradava per que un quedava el cos massa petit, a l'altre massa gran, etc. Però a la quarta vegada que el vaig dibuixa semblava que no m'havia quedat tan malament, per això vaig decidir pintar-lo. Vaig agafar el color negre i vaig pintar el seu cos, fins aquí va ser tot molt fàcil, però amb el bec vaig tenir problemes per que a simple vista no sembla que tingui tants colors, però si t'apropes té una immensitat de colors, per això vaig haver de pintar molt a poc a poc fins aconseguir les textures que hi havien a la fotografia. Vaig pensar que ja havia acabat però quan el vaig mirar, vaig veure que el fons quedava molt solitari, per això vaig dibuixar algunes branquetes i algunes fulles per a que donessin una mica de color al fons blanc.

Per últim vaig agafar el dibuix i el vaig guardar a la carpeta. El dia que va tocar plàstica, els vam penjar al suro per que els veiés tota la classe i tothom pogués veure els nostres dibuixos.

A continuació os mostro la fotografia real i el meu dibuix, espero que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada