dimecres, 23 de desembre del 2009

Google docs

Google docs és una pàgina semblant a un wiki on podem fer treball en grup sense haver de quedar, organitzar un sopar sense haver d'enviar un mail per a cadascun del membres, etc.

El fet de que sigui tant efectiu fa possible que la feina es faci eficaç per aquest motiu el Jordi ens va proposar fer un pràctica amb el google docs.

El dia que vam fer la pràctica jo no vaig estar a classe, per aquest motiu només tinc dues pràctiques fetes. La meva companya de treball i jo hem realitzat la pràctica on el primer que hem fet ha estat llegir la pàgina del blog on explicava quines pràctiques havíem de fer.

A continuació hem buscat el google docs, hem entrat al nostre compte d'usuari per a poder accedir-hi. Un cop a dins, he esperat a que la Carla m'envies la sol·licitud per a començar a fer el conte,aquest ha estat inventat per nosaltres, ja que d'aquesta manera el podíem fer més nostre.

Tot seguit, al acabar el conte, hem decidit fer la presentació power point amb les imatges del conte per a que totes dues activitats tinguessin relació.

Aquí us deixo el conte amb imatge, espero que del conte i que sorgeixi la innocència de la infantesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada