divendres, 11 de desembre del 2009

L'home de l'hemisferi dret

Com os vaig dir, les sessions de treball sobre l'hemisferi dret no s'havia acabat.

L'altre dia, la Mercè ens va donar un dibuix en el que apareixia un home assegut en un cadira. Ens va explicar que l'havíem de dibuixar amb l'hemisferi dret. Aleshores tots ens vam preguntar com ho faríem i ella ens va dir.

"Heu de posar a l'home cap per avall i dibuixar-lo, tot resistint la temptació de girar-lo, a més heu de començar pels peus, d'aquesta manera no sabreu que esteu dibuixant i així us concentrareu en les línies que realitzeu i no en el dibuix".

A mi, personalment, hem va semblar molt difícil el que estava dient, però quan vaig arribar a casa ho vaig intentar. Vaig posar a l'home cap per avall i vaig començar a dibuixar com m'havia explicat la Mercè. Vaig començar a dibuixar el que suposadament era la cadira, dic suposadament per que del revés jo no sabia que estava dibuixant. Desprès les cames, les mans... i així fins arribar al cap. El que més hem va costar de fer va ser les mans i la cara però és cert que no va ser tant difícil com hem pensava, tot i que he de dir, que tenia els meus dubtes per si estava fent bé el dibuix.

La veritat es que no vaig girar l'home en cap moment, és més, no hem vaig parar a mirar-lo ja que estava tant concentrada en les línies que venien a continuació que no vaig alçar la mirada en una bona estona.

He de dir que al mirar el dibuix no m'esperava que s'assembles a aquell que ens va donar la Mercè i menys que s'assembles a un home assegut en un cadira. Però la veritat es que sí, aquell dibuix que havia fet sense saber que era s'assemblava a un home assegut a un cadira com el que hi ha a continuació:




Os animo a que realitzeu l'activitat ja que es realment interessant, però... aneu en compte amb la temptació de girar el dibuix!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada